Sunday, December 20, 2009

pelancaran Kayu Manis - A Taste of Terengganu's



Buku yang di tulis oleh To' Puan Rosita. buku yang sangat menarik dan cantik. buku ini tidak saya beli tetapi di hadiahkan...




saya berada di JW Marriot hari ini sempena Official Launch of Kayu Manis - A Taste of Terengganu's Heritage By DYMM Tuanku Ampuan Besar Negeri Sembilan.
dunia baru bagi saya. saya belajar dan akan terus belajar untuk sama sama berada di acara acara rasmi begitu. ini juga bagi saya satu pengalaman dan pelajaran baru buat saya.

di sajikan dengan hidangan asli dari terengganu benar benar buat selera saya terbuka. dari keropok lekor hingga ke kerabu laksa. rasanya sangat lazat dan ianya adalah resepi To' Puan Rosita sendiri. buku sudah di hadiahkan dengan harapan saya akan mencubanya. Insyaallah.

Habis acara berjalan jalan di butik LV di Lobby Hotel. saya tak membeli apa apa cuma sekadar melihat lihat, namun.. saya keluar dengan paper beg di tangan! hehe... terima kasih.

No comments: