Tuesday, March 27, 2012

TIPS cantik + gebu

tips kecantikan yg sgt mudah: ada org tanya saya mcm mana saya maintain warna kulit muka dgn tgn sekata... biasa org kulit muka cerah, tgn hitam... jawapannya adalah....

apa saja produk yang anda sapukan ke muka anda, anda sapukan juga pd tangan anda... walau ianya sekadar sisa2 tapi jika sudah hari2 anda sapukan produk muka itu pd tangan pasti ada hasilnya... itulah amalan saya selama ini, kalau saya letak toner di muka, kat tgn juga saya sapu toner juga, kalau muka pakai pelembap, tgn juga saya sapukan pelembap dan bila muka pakai sunblock, tgn juga harus ada sunblock!

losyen??? pakai jugak spt biasa... tak ada masaalah...

cepatlah habis prodeuk muka saya nnt? tak apa... nak cantik kena berkorban sedikit wang..

:) selamat mencuba dan mengubah cara anda utk kelihatan cantik ya :)

salam sayang
NFA

No comments: