Wednesday, January 14, 2009

cincin rama rama

14 jan 09
kali pertama aku menangis utk tahun 2009 nie.
sebab? sebab cincin berbentuk rama2 bertahta kan berlian hilang dari jari dan tak tau di mana dan bila ianya terlucut dari jari. sedar2 sudah tiada di jari tangan kanan aku.

sedih sungguh hati aku, semalaman aku tak boleh lelapkan mata. air mata aku mengalir dan terus mengalir. walau hanya sebentuk cincin tapi nilai cincin tersebut benar2 buat aku ralat krn ianya hilang.

aku adalah perempuan yang tidak suka pada emas tapi minat ku adalah pada emas putih. dan cincin rama2 itulah salah satu koleksi emas putih yang cukup2 aku sayangi.

aku buat solat hajat bermohon agar cincin itu kembali berada di jari.



::: ini lah dia cincin yg aku katakan :::

4 comments:

Anonymous said...

sabar lah ina...
akak doakan ina dpt blk cincin 2 ok...
jgn sedih2 lg tau.

-kak zila-

Nur Farina Abdullah said...

thnx kak zila

thanx coz doakan utk saya
thnx coz sudi jenguk blog saya yg x seberapa ini...

KeMatZ said...

kesian dia... cicin hilang.... mesti istimewa cincin tu kan...

Nur Farina Abdullah said...

istimewa sgt2...
saya syg cincin tu...