Wednesday, January 14, 2009

PWTC

rezeki barangkali, aku di beri peluang utk mengadakan catwalk bersama2 dgn bintang2 dr akademi fantasia (AF) pada ahad lepas ( 11 jan 09 ) di PWTC sempena youth malaysia 09.
walau aku sudah biasa dgn dunia peragaan namun kerana ini pertama kali aku akan bekerjasama dgn bintang2 AF perasaan teruja bercamput gementar tu wujud.

waktu di makeup room, bintang2 tu tak sampai lagi. namun aku tau yg akan terlibat adalah DAFI, ADAM, EBI, SHAWAL, NONI dan NORA. jd sambil2 aku di makeup aku terfikir2 juga dgn siapalah yg akan aku di gandingkan.

org pertama yg tiba adalah shawal, kemudian ebi dan diikuti dgn yg lain2nya. tanggapan pertama aku hilang, mereka ramah dan tegur aku cukup baik, shwal, adam dan dafi hampir2 menyangka aku adalah MARSHA. ( kuasa allah tiada siapa blh menduga, rupa aku mmg sekali pandang ada iras2 dgn bintang AF yg satu tu )

masa pun tiba, catwalk fashion show akan bermula, aku di gandingkan dgn ebi, syukur juga krn aku tahu yg ebi juga bekas model, so mudah skit keje aku. di blkg stage aku tgk penonton mmg ramai. sampai berdegup2 jantung aku. ( aku jd mcm tak biasa berdepan dgn penonton pulak )

kemunculan aku dan ebi mendapat sorakan dr penonton, mujur2 bila atas stage gugup aku hilang dan aku blh lakukan tugasan dgn jayanya. alhamdulillah...
dan dari 6 pasangan aku dan ebi menjadi pasangan catwalk yg berjaya menambat hati juri utk memegang title "model terbaik youth 09" senyum jer kami berdua. dan sampai kini aku dan ebi menjadi kawan.





::: ebi dan ajieb yg menyakat aku di atas stage:::

2 comments:

KeMatZ said...

wahhh tahniah.... tak sangka saya... awak pun seorang pelakon... hehehehe

Nur Farina Abdullah said...

alahai si kematz hassan nie...
apa ler bestnya jd pelakon?
:p