Wednesday, January 14, 2009

final exam

final exam 2nd sem utk degree bermula dr 2 jan-9 jan 09
1st paper aku bermula 3 jan iaitu paper public speking
kemudian bersambung pd 6 jan dgn paper research methodology
kemudian di ikuti dgn paper object oriented analysis design pada 7 jan
dan 8 jan adalah paper terakhir iaitu descrete math.

spt biasa bila exam, tdo aku jd tak lena
badan aku akan rasa mcm demam tak demam
dan aku akan rasa mcm aku ada darah tinggi ( sdgkan aku pengidap Hipotensi )
pantang salah sikit hati aku cepat saja nak mengamuk ( tp dah tua2 nie aku cuba kontrol )

kala exam berlangsung aku di jangkiti demam selsema
aduh... tuhan saja yg tau, terover dos mkn ubat selsema
buat aku jawap paper research methodology dlm keadaan yg mamai,
habis2 jawab exam, aku keluar dgn air mata yg tertahan.

apa yg aku jawab td?
betul ker jawapan yg aku tulis td?
aku tak boleh nak pikir dah.
tawakal saja....

No comments: