Tuesday, June 9, 2009

Zammel dan Sekuntum Bunga

zammel, beliau adalah Boss saya
orangnya memang besar dan sesuai di panggil BIG BOSS
walaupun badannya besar namun usianya kecil dari saya.
tapi saya suka cara beliau, walau beliau adalah ketua saya
tapi beliau tak pernah berasa beliau adalah ketua.
segala kerja di lakukan bersama sama
segala idea saya di terima pakai.

pendek kata kami berdua adalah pasangan yang serasi dalam barisan
Majlis Perwakilan Pelajar KLMU sesi 2009/2010. selama saya menjadi orang bawahan
beliau saya dapat merasakan yang beliau akan menjadi salah seorang kawan kamceng saya.

kami sama sama gila gila, sewel, kuat makan, kuat gelak, bergurau ganas dan kasar cuma kadang kadang beliau agak sensitif. saya telah gunakan kelebihan yang Allah berikan pada saya untuk berdamping dengan orang yang sebegini. syukur alhamdullilah.
usia matang saya membuatkan saya lebih mudah memahami ketua saya yang seorang ini.

pagi tadi beliau kata ada barang yang dia bawa untuk saya, tapi kerana kami berdua terlalu sibuk kerana minggu suai kenal sedang berlangsung maka dah hampir petang barulah saya tahu barang yang di maksudkan adalah sekuntum bunga berwarna "kuning". hati saya tersentuh kerana jarang saya dapat bunga dari lelaki yang ikhlas memberi kerana "persahabatan" selain dari nak mengurat saya. tapi saya tahu beliau berikan ikhlas kerana persahabatan. dan pertama kali saya mengunakan enjin carian mencari maksud di sebalik "ros kuning" dan maksudnya adalah....

Ros Kuning
kegembiraan,persahabatan yang berkekalan..

saya faham zammel mahukan persahabatan kami bukan sekadar YDP MPP dengan TYDP MPP sahaja tapi kawan yang boleh berkongsi apa saja susah dan senang walau kami berdua sedar kami sedang cuba di musnahkan oleh orang orang yang mahu melaga laga kan kami berdua.

terima kasih zammel atas pemberian bunga tersebut walaupun jujur kau katakan bunga tu kau rembat dr mak kau punya. hehe

No comments: