Sunday, April 15, 2012

koc wanita komuter

Kereta hantar service dan upgrade supaya lebih canggih dari biasa... Pagi2 cik suami tanya ada nak pergi mana mana tak? Saya jawab takda....ok so kat umah xde kereta...tiba2 tgh hari kena pergi kl! Aduhai... Call taxi depa xleh nak dtg pulak utk masuk kl sbb depa kata jem. Ngada2 kan????....

So saya call member mintak tlg antar ke KTM ukm.... B4 naik dia pesan mcm2 suruh naik koc wanita, tgu kat tgh platform dan mcm2 lg pesanan dia sbb dia tahu saya tak pernah naik ktm.... Ok saya ikut semua dia pesan... Masa kat ukm ok lagi xde lelaki....

Sampai stesen berikutnya... Naik org dan tiba2 koc wanita ada lelaki...ntahhapahapantah! Nak kata pendatang tak reti membaca saya yakin depa melayu sebab sayakan hebat bab memastikan lelaki melayu atau pendatang asing... Jadi nampaknya gagal juga kerajaan nak buat koc khas utk wanita kalau ada mamat2 yg konfius depa tu wanita atau jantan...

Apa pun saya rasa ktm semakin selesa sebab dah tak panas...aircond dia sejuk:-)

Saya tulis entry nie masa dkm ktm dan nyampah tgk muka2 jantan yg ada dlm koc wanita

No comments: