Thursday, April 5, 2012

tak berapa nak ada mood...

hari nie, mood saya KO, sebab? PERIOD. biasalah wanita tulen lg sejatikan...
so seperti semua sedia maklumlah kalau fonfuan kena benda tu mesti moody dan termasuklah saya. ok takmo cte hal tu sbb nnt org kata semua benda saya nak cte walau bg saya benda tu open jer bg saya yg berfikiran terbuka nie.

pagi nie saya bangun pukul 9 dgn demam dan sakit kepala nak muntah semua ada. janji ada diskusi dgn kawan2 kat ukm pukul 9 pagi tp saya mmg lesu tak larat, mkn ubat tanpa makan apa2 sbb nak juga hdir diskusi dgn kawan2 tu, tak syok pulak kalau tak hadirkan?
ok saya sampai ukm pukul 10 lebih dan bincang2 dan diskus2. sampai pukul 2 saya mintak utk balik sbb saya dah commit saya nak pergi nilai cari langsir bilik. ok so saya balik amik maid dan pergi nilai...sbnrnya saya tensen dan saya nak release tensen dgn SHOPPING!

beli langsir dan sambil tunggu langsir siap jahit saya jalan2 dan saya berkenan dgn kelambu ala2 kelambu zaman2 dulu-kala, tgk harga OK dan saya beli. jalan2 lagi saya jumpa karpet bulat yg comel, beli jugak, jalan2 lagi jumpa karpet 4 segi pulak.... tgk cantik dan... BELI! tapi sbb mood saya tak berapa nak ok bila pakistan tu byk sgt ckp saya sound dorg suruh diam! kalau saya nak beli saya beli sebab saya yang nak beli, bukan sebab promote dr dorg. terkedu pakistan2 tu kena sound! nasiblah kan...

siap semua dlm pukul 6 ptg, saya balik rumah dan terus semangat tukar segala cadar, langsir bilik pada yg baru. TEMA? merah + putih! hehhee... bersusah payah saya pasang kelambu sampai aircond pun tak rasa sejuk, tp sebab teruja nak juga malam nie tidur dgn kelambu, makanya saya usahakan juga pasang sampai berjaya.

bila dah berjaya... terus mandi dan... lepak dalam bilik menikmati suasana baru bilik! hehehe... ngada2 jer yg lebih sbnrnya...tp kurang2 bila duduk dlm bilik yg bersuasana baru, mood kita agak ok skit dr siang tadi...

nak tgk bilik baru saya??? hehehe... jap yer, load sekeping gambar dan nak bgtahu sekali lagi.... itu saya yg buat semua tau :p



CANTIK TAK???

No comments: