Wednesday, April 4, 2012

hari sibuk dlm sibuk...

" kak, ari nie takda entry baru kat blog ker? "

hehehe.. perasaan??? BANGGA sbb rupanya ada yg dok tunggu apa saya nak cerita kat blog merah saya nie :) TQ2!

hari nie saya agak sibuk, sibuk dgn bungkus tudung2 yg org nak beli dan uruskan nak tulis satu persatu kat slip pos laju tu alamat sendiri dgn alamat pembeli.. sesungguhnya saya bukan org yang rajin nak menulis2 nie, malahan tulisan saya yg super cantik itu membuat saya bertambah tak rajin nak menulis, jadi kalau yg dpt parcel nnt kalau tgk tulisan super cantik itu, itulah tulisan saya... jgn kutuk2 tau :p

hari nie plan nak keluar rumah pukul 1:30 utk ke pej pos dan terus ke kelas pukul 2:30, sekali pukul 1:07 minit anak call kata barang dia tertinggal, bekejar saya pergi sekolah dia dan hantar barang ( ada kisah yang mendebarkan telah berlaku di sini, nnt saya rajin saya ceritakan yer )

setel pos barang2 saya masuk kelas sambil berbekalkan burger ayam dan soya bean utk alas perut sbb tak sempat nak makan apa2 dr pagi... sampai2 kelas mcm biasa, prof Hassan mmg akan ralit bg kuliah sampai kelas abis pukul 5 petang. abis kelas saya balik rumah sambil 2 orang kawan ikut balik rumah sebab kami nak kena Siapkan kertas kerja persidangan Mahasiswa Malaysia - Indonesia...ni adalah projek kami pelajar Master ANSOS UKM akan ke UNHAS... nnt akan update kemudian ttg ini, InsyaAllah...

jadi dari pukul 5 sampai jam 10 lebih baru setel semuanya dan kami tarik nafas lega. hari jumaat jumpa prof ecah uk tunjuk kertas kerja tu... doakan semuanya ok2 saja ya? :)

jadi hari nie mmg saya agak sibuk + kelam kabut...tapi malam nie ada sorg kawan bg saya link siaran radio yg di handle oleh budak2 Sek KEBANGSAAN Taman Melawati 2.. teruja saya dgr sbb saya ingat budak2 sek menengah yg handle rupanya budak sek rendah. BANGGA saya sbb bila saya mintak lagu depa mainkan... hehehe...

jadi sapa yang nak dgr blh cuba link ini: http://sktm2fm.listen2myradio.com/

MENARIK DAN CUBALAH DGR SUPAYA ANAK2 KECIL INI ADA RASA SEMANGAT UTK MELAKUKAN SESUATU YG LEBIH BERFAEDAH OK :)

salam sayang
NFA

No comments: