Wednesday, January 21, 2009

pandaftaran subjek....

21 jan 2009 - pendaftaran subjek utk FAKULTI IT



:::SEDANG MENYUSUN JADUAL DAN THNX TO AZRIL SBB CANDID PIC KAMI:::




saya adalah di antara pelajar2 yg seawalnya tiba di KLMU.
semangat mahu mendaftar subjek utk semester akan datang.
sampai2 di KLMU, terus ke tingkat 3 mengambil registeration form dari lecturer IT.

Dekan bg 4 subjek. saya bercadang mahu habiskan secepatnya degree saya. kalau di izinkan yg kuasa mahu habis selewat2nya hujung tahun 2009. kalau 4 saja yg saya ambil, ini bermakna ada lg 6 subjek yg tinggal. sem depan sem pendek, mana mungkin saya mampu mengambil kesemua subjek jika sem pendek. (termenung saya fikir apa nak buat, kebetulan dekan MC)

tgh termenung2 kawan karib saya lagi dua org muncul (sue dan ekin. kami di gelar powerpuff girl KLMU, tak tahu kenapa. kununnya kami bertiga dr zaman diploma tak pernah berenggang. amik subjek pun sama2, study pun sama2, buat note pun sama2 dan sudahnya result exam pun sama2!)tp saya happy sebab kami bertiga saling membantu.

kata sepakat di ambil, kami mahu buat jadual kami sendiri. tak mahu ikut apa yg dekan tetepkan. jadi bermula lah penyusunan jadual kelas kami utk sem depan.
dr jam 10 pagi kami menyusun jadual, kejap nak amik yg ini, tiba2 tgk clash dgn kelas yg lain pula, tukar lagi, buat lg. kami sepakat nak amik 6 subjek juga. jd dr jam 10 pagi sampai jam 3:20 petang baru ler dpt satu jadual yg menepati citarasa kami bertiga.yakni - (takmo kelas mula kul 8 pagi dan takmo abis selepas kul 4:30 dan dlm seminggu ada sedikit waktu kami melakukan aktiviti "riadah" @ "co-cu" cara kami bertiga. hehe... apa xtvtnya? biarlah rahsia...)

jd tepat jam 4.35 ptg, selesai sudah satu tugas kami bertiga. jadi sem ini ambil 6 subjek dan tinggal lagi 4 subjek untuk di habiskan dlm masa 2 sem lagi. dan ini adalah jadual kelas kami yg kami susun hampir setengah hari... harapan dan doa kami agar kami kuat dan tabah utk meghadapi ke 6 6 subjek tersebut dan mampu meraih result yg gempak. insyaallah...


Development Web Based Application 1
Subject Code : BSIT502
M-12.00-2.00
W-12.00-2.00

Academic reading & persuasive communication
Subject Code : ENG800
W-2.00-3.30
TH-2.00-3.30

Visual approach to applocation development
Subject Code : BSIT401
T-12.00-1.30
TH-12.00-1.30

Software quality assurance
Subject Code : BSIT701
F-6.00-9.30

Object Oriented Programming 2
Subject Code : BSIT402
M-10.00-11.30
F-10.00-11.30

Advance database management system
Subject Code : BSIT604
W-8.30-10.30
F-2.30-4.00






:::INILAH KAWAN KARIB SAYA, SUE DAN EKIN:::

2 comments:

KeMatZ said...

wahh... 6 subject..... oklahh tu....
kita pernah ambil 7 subject dalam satu sem...
kredit hour 24....

wakkakaka last last terlingkup....

Nur Farina Abdullah said...

tp dah tgk2 blk
subject agak berat
mgkn satu subject programing akan
drop kut...
dlm pertimbangan...