Saturday, March 21, 2009

midterm, convocatioan & show

padat sungguh jadual saya 2 3 minggu ini.
sehingga 31 mac jadual saya sudah pun penuh.
dalam pada bertungkus lumus study untuk exam mid sem
rezeki mencurah curah. pada masa yang sama sibuk menguruskan
convocation saya bulan april nanti.

kerana kesibukan yang terlampau buat saya tak punya banyak masa
untuk post entry baru di sini, sehingga teman teman yang rajin menjengah
blog saya ini dah mula bertanya. saya tak punya waktu terluang di tambah pula
dengan ketandusan bahan untuk bercerita.

hari ini, saya di tugaskan untuk memperagakan busana bakal bakal
pengantin di maju junction,makanya sekitar jam 1 tengah hari tadi saya berlenggang lenggok lah di pentas untuk memperagakan rekaan rekaan terbaru dari PIZANTO butik.
walau hanya 4 baju yang saya peragakan, namun letihnya terasa. tambahan pula saya di seranag demam selsema. makin rumit saya mahu berjalan dengan air hidung yang terasa macam mahu meleleh saja. mujur doa saya di makbulkan kerana sepanjang bertugas hidung saya ok tiba tiba.

selesai pertunjukan, semua model di belanja makan oleh pereka fesyen- kelvin di kenny rogers. alhamdullilah. kenyang. habis makan bergegas ke butik di campbell complex untuk fitting baju yang akan di gunakan untuk pertunjukan pada 31 mac nanti.
sampai di rumah sekitar jam 6 petang. letih!

kerana selsema masih menyerang, saya makan ubat selsema dan melayan mata yang mula terasa kuyu. terlelap seketika dan itu sudah memadai buat saya bertenaga dan mengulangkaji pelajaran kerana esok - ahad 22 mac 09 saya ada exam kertas "academic writting". maka belajar lah saya sehingga jam 11 malam. setakat ini saya rasa yakin saya boleh jawab dengan baik untuk exam esok. harap harap pembaca entry ini doakan yang terbaik untuk saya esok yer. terima kasih.

itulah serba sedikit tentang jadual dan aktiviti saya sepanjang bulan ini. letih kan? exam, convo dan show. harap harap allah permudahkan segala urusan saya. amin...

1 comment:

~tuah.rimbun~ said...

exam2....
jaga kesihatan, diet seimbang dan riadah yg cukup...
semuga tenang....

PEACE V(^^)