Tuesday, April 28, 2009

Majlis Perwakilan Pelajar

seminggu ini saya terlalu sibuk,
sibuk yang amat sangat..
dengan kuiz, assignment, presentation,
study untuk final exam dan berkempen untuk pilihan raya kampus.
rezeki saya barangkali, setelah melalui berberapa proses, dugaan, ditemuduga itu dan ini nama saya tercalon sebagai salah seorang calon Majlis perwakilan pelajar (MPP).

kerana terlalu sibuk saya minta bantuan dari rakan rakan untuk berkempen bagi pihak saya. saya siapkan segala poster, flyers dan manifesto. alhamdullilah akhirnya esok 29 april 2009 hari mengundi. menang atau kalah saya terima sepenuh hati. sekurang-kurangnya saya sudah mencuba. walau saya agak tidak mempunyai banyak masa untuk berkempen tapi saya redha.

saya berharap andai saya di beri peluang duduk di atas kerusi YDP atau TYDP akan saya ushakan untuk tunaikan apa janji saya pada seluruh pelajar KLMU.

No comments: