Sunday, May 10, 2009

vice presiden, interview dan final exam

akhirnya saya layak menduduki kerusi ke 2 di dalam Majlis Perwakilan Pelajar (MPP). alhamdulillah. bangga, syukur dan teruja. bangga kerana saya tahu bukan sesuatu yang mudah untuk mendapat jawatan tersebut, syukur kerana saya tahu saya mempunyai teman teman yang sedar kemampuan saya untuk menjadi wakil kepada mereka dan teruja kerana macam mana lah saya nak bahagikan masa antara belajar dan wakil pelajar. harap harap saya mampu mebahagikan masa antara pelajaran dan wakil pelajar.

lebih kurang seminggu selepas pengiraan undi dan pemenang wakil MPP di ketahui saya dan presiden MPP KLMU 2009/10 saudara Zammel telah mengadakan sesi temuduga mencari AJK untuk MPP. hampir 20 orang pelajar yang di temuduga untuk sesi yang pertama dan sesi ke dua akan berlangsung esok 11 mei 09. harap harap jumpa yang benar benar berkelayakan.

final exam akan bermula 18 mei dan saya sendiri agak takut kerana subject ENG 800 hampir sebulan tak ada kuliah kerana pensyarah tidak sihat. risau juga andai gagal subjek tersebut. tapi alhamdulillah 4 lagi subjek dari 5 subjek yang saya ambil saya agak bersedia. mudah mudahan segala urusan saya dapat di jalankan dengan sempurna. doakan saya ya?

No comments: